.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت یك هزار میلیارد ریال به تعاونی های مازندران

 مدیركل تعاون ، كار و رفاه اجتماعی مازندران گفت : یكهزار و یكصد میلیارد ریال از سال گذشته تاكنون به تعاونی های استان تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش شمال نیوز ، علی بابایی كارنامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این میزان تسهیلات جدای از اعتبارات بنگاه های زودبازده است كه از محل اعتبارات كمیته فنی و اعتباری وزارت تعاون ، كار و رفاه اجتماعی و منابع داخلی بانك توسعه تعاون به تعاونی های مازندران پرداخت شده است.

وی با اشاره به فعالیت 12 هزار تعاونی با اشتغالزایی 200 هزار نفر در مازندران ، گفت : از این تعداد چهار هزار و 950 تعاونی فعال و بقیه راكد و یا در حال احداث هستند.

مدیر كل تعاون مازندران از تشكیل ستاد ساماندهی تعاونی های غیر فعال استان در این اداره كل خبر داد و اظهار داشت : ارزیابی میدانی و انجام كارهای تحقیقاتی در خصوص علت غیر فعال بودن تعاونی های استان از جمله اهداف تشكیل این ستاد است.

وی از نبود حمایت و ابهام در بدو تشكیل به عنوان بخشی از مشكلات و دغدغه های تعاونی های مازندران یاد كرد و افزود : با تشكیل این ستاد و فعال نمودن تعاونی های راكد ، تعداد تعاونی های فعال مازندران افزایش خواهد یافت.

بابایی كارنامی از بهره برداری 24 طرح تعاونی در هفته دولت امسال در شهرستان های مازندران خبر داد و گفت : برای اجرای این طرح ها 50 میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی هزینه و برای 200 نفر شغل ایجاد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.